TOP 3

#

Lectron Esconder. Pro tento rok vrchol třídy

Aktualizováno: 16.07.2021

Vleklý a úmorný koronavirus většinu oborů srážel, ale jsou i takové, které situaci na trhu zvládly. A to i přes  nedostatky v součástkové základně, či katastrofální dopravě mezi Asií a Evropou, která je v mnoha činnostech alfou a omegou. Takovým případem úspěšnosti jsou především  elektrokola. A nic na tom nemění ani fakt, že to v prodejnách může často působit opačně. Což je ale obecně způsobeno obrovským nárůstem poptávky kupujících. Zatímco ještě před pár roky se „ebiků“ u nás prodávalalo pár tisíc kusů, letos jich bylo již přes 100 tisíc.

Číst celý test >
#

Xiaomi air compressor. Krabička plná překvapení

Aktualizováno: 08.06.2021

Když se na tento mini kompresor  podíváte například na internet, působí díky nedostatku srovnání skutečné velikosti nejspíše jako visací zámek. Když ho pak vidíte v reálu vypadá na první dojem naopak „obrovský“.  Na  „netu“ tak může vyvolat pocit ultra kompaktního zařízení, které působí, že je tak malé, že toho asi moc nezvládne. Naopak první reálný dojem ukazuje, že je větší. 

Číst celý text >
Fenomén dnešní doby. Nová kategorie: Střední třída Plus  #

Fenomén dnešní doby. Nová kategorie: Střední třída Plus  

Aktualizováno: 10.04.2020

To, že je vývoj v oblasti elektrokol  velmi dynamický, je zcela patrné. Především během posledního roku se tento trend ukazuje naprosto zřetelně. Rychlý vývoj je sice pěkný, ale přinesl sebou i jeden problém. S každou změnou k lepšímu, byť i drobnou se zvyšovala většinou i cena.   I když nárůst prodejů je v současnosti obecně obrovský, zásluhu na tom má nejen přirozený vývoj, ale hlavně i nová kategorie horských elektrokol. Nazvali jsme ji „Střední třída Plus“. A Jak se odlišuje od ostatních?  Je postavená především na co nejlepším poměru cena výkon.

Číst celý text >
Proč elektrokolo#

Proč elektrokolo

Aktualizováno: 08.07.2019

Když jsme se poprvé před více než deseti lety projížděli na prvních u nás dostupných elektrokolech, většina kolemjdoucích v nich viděla především rozmar, nebo nový námět na moderní invalidní vozík“. Ač tak či tak, elektrokolo nebral nikdo vážně. Nejméně kamarádi na supersportovních kolech. Zlom nastal, až za rok kdy jsme přijeli s prvním elektrokolem KTM. Tedy s kolem špičkové sportovní značky, ikonou mezi motorkáři i cyklisty. Značky, kterou všichni sportovci absolutně „brali“.

Číst celý text >